Jak nastavit konverzní akci Google Ads ve WordPressu
Jak měřit konverze Google Ads ve WordPressu? Existuje několik možností:
- Import cílů z Google Analytics
- Měření konverzí v Google Tag Manageru
- Měření konverzí Google Ads v kódu stránky
Pokud nemáte dostatečné přístupy ke Google Analytics, musíte konverze definovat přímo na stránce – buď za použití značky GTM nebo přímým vložením konverzního kódu Google Ads do HTML kódu stránky. Nejjednodušší je použít plugin, např. Header and Footer Scripts.
Pokud nechcete definovat značky a události v GTM, použijte níže uvedený kód k nahrání značky Google Ads pro sledování publika a nastavení konverzní akce na odeslání formuláře, kliknutí na email nebo telefonní číslo.
<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 32743XXXX --> <script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-32743XXXX"></script> <script> window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-32743XXXX'); </script>
<!-- MĚŘENÍ KONVERZÍ --> <script type="text/javascript"> function conversion(){ gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-32743XXXX/XXXXXXXX_XXXXXXXXXXX'}); } $(()=>{ $('.header-tel a, .wpcf7-submit, .header-email a').on('click',conversion); }); </script>
Uvedený postup jsme s úspěchem použili na webu InstalaterPraha.eu a TerasyJelinek.cz