Google Ads logo

Jak nastavit konverzní akci Google Ads ve WordPressu

Jak měřit konverze Google Ads ve WordPressu? Existuje několik možností:

  1. Import cílů z Google Analytics
  2. Měření konverzí v Google Tag Manageru
  3. Měření konverzí Google Ads v kódu stránky

Pokud nemáte dostatečné přístupy ke Google Analytics, musíte konverze definovat přímo na stránce – buď za použití značky GTM nebo přímým vložením konverzního kódu Google Ads do HTML kódu stránky. Nejjednodušší je použít plugin, např. Header and Footer Scripts.

Pokud nechcete definovat značky a události v GTM, použijte níže uvedený kód k nahrání značky Google Ads pro sledování publika a nastavení konverzní akce na odeslání formuláře, kliknutí na email nebo telefonní číslo.

<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 32743XXXX --> <script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-32743XXXX"></script> <script> window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-32743XXXX'); </script>
<!-- MĚŘENÍ KONVERZÍ -->
<script type="text/javascript">

function conversion(){
  gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-32743XXXX/XXXXXXXX_XXXXXXXXXXX'});
}

$(()=>{
  $('.header-tel a, .wpcf7-submit, .header-email a').on('click',conversion);
});
</script>

Uvedený postup jsme s úspěchem použili na webu InstalaterPraha.eu a TerasyJelinek.cz

Přidejte komentář